måste fixas

nu ska jag snart sova :)

kom och tänka på massa saker när jag kollade runt i datorn,
typ att jag måste hjälpa min syster att komma igång med sin blogg. kommer ju inte vara en vanlig blogg, utan där ska hon sälja barnkläder som hon sytt själv. ska lägga in kort på dom 3 kläningarna embla har som min syster har sytt. :) 
har tänkt på vad mycke roligare det är att ha sånna kläder till embla än helt vanliga som köps på hm, lindex, kappahl. visst det är fina kläder som funkar utmärkt,
 men det blir mer speciellt att ha ex kläder som min syster sytt, blingo, me&i. dom kläderna är det inte 100000 andra barn som har.
ska nog hjälpa systeryster att ta kort och få in dom i hennes blogg veckan efter ja kommer hem från hovfjället :)
skulle vara så roligt om det funkade, om hon fick kläder sålda. bara rätt personer ser dom vet jag att det kommer gå skit bra :D

nej nu ska jag lägga mej.
nattinatti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0