chaachaa

ligger i min säng. och är trött..
jag är jämt trött. ¨
det suger..

är så sjukt j'vla taggad också.. imorgon drar jag och djemi  :D  "studentkryssning" kan man väll säga att det är.. typ bara studenter som ks aåka.. fast dom är från sthlm.. :P
men ska bli sjukt kul. 
ska packa allt som ska med idag också.. har tagit fram lite saker.. men en hel del som måste tas fram..

nej nu måste ja gå upp..
ska hänga en tvätt och sen duscha. sen ikväll färga utväxten...  
och dra ur hela garderoben och välja kläder :P
haha.. nej som tur är så behöver ja ju inte dra ur hela garderoben. den är ju såppas stor att jag kan stå i den och välja bland alla kläder. :P 
sen så hänger ju dom flesta kläder på galgar så det är lätt att hitta.. :)

ni får ha det så bra..
hörs sen :)

tjaooo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0