disk i massor

nu har jag diskat.
ska snart vika och hänga in lite kläder. sen ska jag även tvätta så jag har typ allt rent innan kryssningen så det blir lättare att välja kläder :P

ska försöka damsuga å sånt också. men tvätten går först..
är så sjukt trött..

embla åt godis igår, inte så jätte mycke enligt mej men mycke för att vara embla.
så lillan spydde inatt.:S
uuh riktigt jobbigt. sov ju hemma hos camilla inatt också. så de var inte alls kul.. :( 

men nu är hon pigg som vanligt.. så nån magsjuka är det inte.. :)

men märks att man varit uppe några timmar inatt och sovit för lite,,
embla är trött och jag är trött... blir sängen tidigt för lillskrutten ikväll-...

sitter och kollar på min hög med kläder på sängen. känner mej inte alls motiverad att vika den..

men hörs sen.. :)

tjaoooooo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0