förkyld över 1 natt

blivigt as förkyld.
snoret rinner. ögona rinner. det kliar i halsen. och jag mår inte alls bra...
är embla som har smittat mej. hon är ännu mer förkyld. hon har världens ret hosta och äter host medecin.
så vi är 2 sjuklingar. bara att embla har mycke mer energi än vad jag har..

embla sover så ska väcka henne snart..

har diskat och haft mej :)  ska städa ännu mer sen. men just nu orkar ja inte.
har suttit framför datorn och degat i ett par timmar nu..

har nte skrivit hr på en vecka eller nått heller. men datorn har inte vart prio 1!

så nu ska ja väcka min lilla baby. sen ska jag damsuga. sen ta tvätten. sen kolla på en film med emblisen och äta kvälsmat, sen duscha, (sen plugga lite kanske) , och till sist ska jag krypa ner i soffan och se på en film till :P  perfekt dag. (om man tar bort de där med att städa ;D)

tjaooo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0