hejsan hoppsan alla..

har legat och segat mej i sängen hela dagen, gjorde i ordning emblas frukost när hon vakna och satte på madicken till henne. sen gick ja och la mej igen :P 

gick upp för en halvtimme sen.
drömde heltsjuk å hemsk dröm. drömde att jag var ute på en kryssning med mina systrar, embla också några fler personer. men så gick vi iland på en strand en stund. också när vi skulle gå ombord igen så skulle min syster marie ta med embla i båten för jag och min andra syster camilla gick i förväg. och sen var embla helt borta. och ja kommerihåg att ja var helt panikslagen och bara skrek efetr embla.. å camilla skrek att dom skulle stanna båten. men ingen som lyssnade. och jag hade sån panik. så ja sprang runt på båten och skrek efter embla och då såg jag marie och embla komma från en toalett på båten . :S  så embla skrek mammis här är jag till mej också sprang ja till henne och krama och pussa på henne..

men fyy hade värsta paniken. kändes ju så sjukt verkligt på nått sätt.. de var skitläskigt.
usch var helt skakis när jag vaknade. även fast drömmen sluta bra..


ska göra iordning mat till lilla fisen,. :)
ska även förbereda lite mat till mej :)
blir bulgur med morot och palsternacka. och nånting med bönor. men vet inte vad än :P

nej blev ganska lång inlägg.. :P

tjaooo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0