klantmaja

ja embla har precis gjort en volter ner från soffan..
nja ungefär iaf..

eftersom embla är en sån vilding så testar hon ju alltid alla gränser ända till hon får ont ungefär..
men iaf. jag höll på att plocka bland tvätten, också ser ja embla, sittandes på knä på en kudde på soffkanten.
och så precis när ja skulle gå dit och lyfta ner henne så dunstar hon ner på golvet med en smäll. så jag får springa dit och trösta henne. och inte ett blåmäre fick hon ens (tur).. men hon sa att hon hade lie ont i ansiktet. min lilla klantmaja.
men men tur att allt gicka bra iaf.. :)

puuh.. uuh ska jag orka sätta igång med tvätten nu igen. vart är motivationen till allt detta. fattar inte dom som har jätte städat och fint hemma. hur orkar ni?? 

men lika bäst att fortsätta :)





tjooo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0