nu äre natta

ska strax sova.

idag har jag vart i skolan i köket :)
bakade en blåbärs paj och en jordgubbs tårta.. mummsigt! :D
imorgon är de köket igen. ska ha prov då. göra en varmrätt + dessert till 8 pers.. :)  ska nog gå bra :D

jaja . efter jag kom hem från skolan så gick jag och embla och hämtade hennes 3hjuling och så cyklade hon lite också köpte vi glass. var ju sol ett tag så vi satt ute och mummsade :)
annars har de inte hänt mycke.

imorgon är de ju valborg. har inte direkt planerat ngt för kvällen. om de blir brasa :) eller om ja ska ut med johanna :)  man får se vad man känner och orkar.

men är så äckligt trött på EN person. uuh bara tanken får mej att bli så sjukt arg. om man bara kunde klippa bort dej ur mitt liv och mitt minne. skrynkla ihop dej och kasta dej i en papperskorg, och vipps så vet ja inte vem du är. om det bara hade varit så lätt. om bara du inte hade haft EN sak med mitt liv att göra. och det är just de du har EN sak. den bästa saken i mitt liv! den som jag älskar allra mest.

neej ska soa nu. blev på dålit humör.. :P

sov så gott :)

tjaoo <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0