PARTEYYYY!!

snart kommer johanna hit. hon sitter nog snart på bussen hit :)

jajavi har inte riktigt bestämt vart vi ska. men de löser sej hoppas ja :P haha

idag hade vi prov i köket. och det gick så sjukt jävla bra!!! inte en negativ komentar! så nöjd över mej själv! :) haha
gjorde lax i ugnen med kokt potatis. laxen låg på en bädd med spenat också hade jag ju kryddor på och grädda och parmesanost på laxen :)  smaka ju tyvär inte på de, dumt att va vegetarian. sen till dessert gjorde jag en vanilj och vit choklad pannacotta med jordgubbar marinerade i flädersaft. å den var så sjukt god. var verkligen en sommar dessert :) 
så jaa de kunde nog inte gå bättre! :)

men men.. när jag kom hem från skolan cyklade jag ner till dagis och hämtade embla. så hoppade vi in i duschen :)  haha älskade emblas komentar hon sa innan vi duscha.
-jaa mamma vi måste nog duscha, du är svettig och jag är lortig! hahaha.. 
vilken stjärna denna ungen är! <3

men men. nu är party sminket och kläderna är på. nu saknas bara johanna!!  :)

låten ja la in här igår har verkligen blivigt en favorit. spelas om och om igen :) 

hoppas ni får en bra valborg. min ska va super duper iaf ;) 


byebye people!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0