ska snart sova

har precis diskat.
känner mej lite bättre nu faktist, HÄRLIGT!!

så nu ska jag snart sova, är ju en stor dag i morgon.
ska ha en indisk buffé kväll i morgon i skolan. jag och 2 kompisar i klassen har planerat den. :) 
det är vårat projekt arbete. så det är ju verkligen tur att jag typ är frisk nu :)  (peppar peppar) ;)

just nu längtar jag så sjukt mycke till studenten. men vem gör inte de? :) eller ja vem längtar inte till sommaren?
härliga långa kvällar ute och massa skit snack, och dom härliga dagarna vid stranden ;) 
ja de är sjukt härligt.
men förhoppningsvis kommer jag ju jobba sommaren. så det blir nog inte så mycke av sånt för mej. men om ja inte jobbar då ska jag njuta hela sommaren :P

imorgon blir det nog ganska dålig update. kommer ju vara i skolan från morgon till kväll. kanske slänger in nått inlägg.. ;)

ha de gött..

God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0