soffmys

sitter i soffan med embla som inte vill sova.. denna lilla bestämda damen!

snart börjar greys :D jippie..

har vart och solat idag. :) härligt.. vill sola imorgon också.
men ska vara kvar i skolan och skriva projektplanen :/  jaa kommer va hemma runt 5 imorgon..  kulkul...
men får nog bli en solning på fredag. även fast de är valborg. men hinner nog med de om jag gör de direkt efter skolan :)

usch känner att mina läxor ligger i en hög och väntar på att bli gjorda. och jag sätter mej och försöker jobba med de. men det går inte. jag orkar inte. har ingen ork alls för skolan. just nu suger skolan.. :/
muntligt nationella prov i svenska B nästa vecka. och jag måste skriva ett pm pluss komma på vad jag ska prata om.. nationella prov kan ju ta sej i rava! hate it !!!
ett arbete i samhäll som måste vara inlämnat om 1,5 vecka typ. inte börjat med de heller.
om ja vill ha vg i alkoholhantering måste ja pluga på de till tisdag nästa vecka också.

skoltrött har jag vart många gånger. men inte så här mycke. !
men men.. glädjer mej med att det bara är 1½ månad kvar sen är de studenten :D
(sen ut i arbetslösheten) 

nej ha de så bra. :)


tjaoooo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0