tur att jag har min älskling

embla ligger här med mej i soffan och vi kollar på karlsson på taken :)

jag har fått feber nu också. kul!!  känner ju verkligen att jag har tid med detta nu. :/ 
men embla tycker så synd om mej och klappar mej på kinden. :) ♥ tur att min lilla skrutta är så gooo :)

ska lägga embla nu faktist. :)  sen måste ja få i mej ngt att äta. har inte orkat äta i dag, så har bara ätit ett äpple och en smörgås.

sen vid 9 ska ja bänka mej i soffan och kolla på DHW :D 
Djemi skulle ju ha kommit och kollat på de med mej idag. men eftersom jag blev sjuk idag så fick vi ställa in de.. får ta de nästa vecka gumman :P

men vi hörs sen.. :) 

tjaoooo <3

 


Kommentarer
Postat av: Little Ms. Curly

God bedring! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0