ursäkta

vart är jag, den vanliga datanörden som ja brukar va? haha
nej ja har fullt upp känns de som. fast ändåså är de inte mycke som blir gjort. DET NI!!

fast idag har jag cyklat till och i från dagis i morse.  åkte till skolan. åkte hem. cykla ner till dagis igen, hämta embla, cykla till tandläkaren. och sedan till affären.
har nyss hällt i mej en red bull med förväntningen på att ja skulle bli lite piggare. men den där dreten funkar ju inte.

nån som har lust att komm hem till mej och städa eller? det är  helt gratis :P haha bra va? :)
har en hög med tvätt i sängen också måste det damsugas + massvis med disk.  
känner mej inte på humör för att städa.
spec inte nu när det är så härligt väder. 
har vart ute en timme med embla. embla blev kvar där ute med min mamma. hon vägra att följa med in.. ;)  
Gull ungen <3

på fredag är det födelsedags fest för caroline. hon blir 20 år :) och jag är inte ett dugg avundsjuk :P haha 
får hopaps att jennifer är helt frisk tills dess också :) 

 
               ( jag , jennifer och caroline )  <3

jaja men ska ut till lekparken med skrutten nu :)


tjaooo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0