vet inte...

har vart en väldigt bra helg :D
i fredags spenderade jag kvällen med att fira caroline.. :)  blev en lyckad kväll :)
igår så hade jag och embla myskväll :)
idag ska jag städa. har börjat lite. men så fort jag plockat rätt på nått. tar embla fram nått annat.. så känns så onödigt att städa. fast man måste ju..   ska se sen när mamma vaknat om hon kan ta ebla en stund så jag kan städa..  så det blir rent och fint :P

sen är jag så trött på emblas trotts. hon lyssnar inte på något ja säger.. :/  bit ihop det går över.. det får man intala sej själv,..  det kommer ju gå över. men ååh...

haha men ibland är embla så rolig. nu står hon framför spegeln och pratar med sej själv, - hej, det är jag som är emil i lönneberga :P hahah.  så söööt :) 


neej har väll inte för mycke att skriva känner ja.. orkar inte gå igenom allt som är, och som man känner. blir för mke då..


tjaooo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0