donut

har gjort dobut frisyr på både mej och embla nu :D

ska snart ge mej ann och baka hallongrottor. :)  nomnom :)


embla kräktes ju igår, men nu är hon pigg och har överflödigt med energi. nästan så hon springer runt på väggar å tak här hemma ;P
haha!!

blir en lugn dag idag iaf. ska städa lite där uppe, damsuga i hall och vardagsrum och skura golven! sen en nedrans stor tvätthög som ska hängas in i garderoben! ( men tror inte jag ger mej ann den idag, om ja känner mej själv rätt :P )  
ska piska mina mattor också!  bra sätt att få ut agretioner! haha nej då!! ;) 

har jätte stort sår på min tå, fick de igår när jag raka mej. fick även 2 sår på benen..  haha lyckat!  men skit ont gör de!

men men nog tjatat nu. dags att bege sej mot kakbaket!

tjaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0