ojojojoj

tjena tjena. :)  
nu har jag en veckas semester :)  härligt!!

på onsdag åker jag , embla och mamma till sthlm och där där 2 nätter :)
ska bo på ett barnhotell med tema alfons åberg :)   dom har barn bio, snickar verksta, lek och läshörna, och sen har barnen egen frukost buffé och mat och sånt :) så tyckte det hotellet passa perfekt :)
och så ska vi på junibacken, ska även försöka hinna med vasa museet och skansen. :) men beror på när vi är klara på junibacken. för där tar de väll ca 3-4 timmar :)
på fredagen är de bestämt att de blir shopping iaf innan vi åker hem 

inte skrivit på ett tag. men har inte haft ork att skriva, sen har de inte hänt så mke heller :)

men men haft en super bra helg, spec i lördas. :) på dagen var jag med embla på familje dag i segmon där hon fick ansiktsmålning :) jätte gulligt. :)
sen så jobbade jag lite där också satt i kassan och sålde biljetter m.m. sen på källen var de ju festival där. massa bra band spelade :)
sen på natten åkte vi båt därifrån till buda där de var efterfest :) alltså de var helt kolsvart ute på sjön, vi fick typ lysa med mobilerna för att se något. haha.
men men efterfesta lite med banden som var och spela åp festivalen. sen vid halv 5 var ja sjukt trött så då gick ja å la mej medans dom andra festa på . ;)

men jaa ska städa lite å så inför resan och även ta fram kläder och sånt :)

tjaooo!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0