somliga går i trasiga skor.

jaa, tog på mej mina uggs idag när jag skulle gå till affären å vad märker ja inte när jag väl gått halvvägs, jo att dom är totalt trasiga :S  japp direkt i sopen med 2 par andra skor! ;)

men men.

har pratt med mamma och vi funderar på om vi ska åka till junibacken i sthlm om några veckor hon jag och embla. :) skulle vara jätte mysigt, en helhelg i sthlm :)
men då blir de nog enbart en resn dit i höst. då får jag stå över party helgen...
men så som jag känner nu så hittar jag hellre på ngt med min underbara fina lilla tjej.. :) 
och självklart blir de ju lite shopping också :) vilket jag verkligen längtar efter! så trött på affärerna i karlstad!

men men. lill gumman somna precis. och jag ska gå ut och ta en cigg, sen fortsätta städa, ta fram kläder för mogon dagen till både mej och embla. plocka iordning en klädpåse som embla kan ha med till dagis. m.m.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh det är så fint och mysigt på Junibacken. =)

2010-08-02 @ 23:58:21
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0