det börjar bli fullt.

ja min resväska är snart full. och ändå så är inte allt ilagt.. :S 
men men. ska packa de sista och sånt ikväll :)  känns som ja har hela apoteket med mej. ;)
det som väger mest är nog alla flaskor med shampo, solkräm, hudkräm, tvål, mm .

och jag börjar bli så himla nervös.

systerystervar här nyss och tog en kopp te med mej å prata lite..  prata om resan å sånt :)

så det kommer nog inte bli nån bloggnong där nere om jag inte hittar nått internett café.. .:)

embla sitter här bredvid mej och sjunger <3 gud va jag kommer sakna mitt lilla hjärta.


på lörda natt bär de av mot arlanda. :/ 

ska nog ringa linda nu och prata av mej lite ;)



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0