god morgon :)

sitter här med en febrig embla. fast nu mår hon ycke bättre, går omkring och sjunger. fast febern sitter i än. funderar på att ge henne alvedon. så kanske hon orkar gå ner till sjösala en stund.

så kan ja försöka få i mej lite frukost där.  ;)

håller på att ladda min kamera, å så nu så den är laddad så är de bara att stoppa ner laddaren sen. nu börjar packningen bli helt klar iaf. haha ja älskar mina vaccade kläder. ser sjukt roligt ut. ( men undrar hur skrynkliga dom kommer vara när jafår ut dom? )
idag ska ja ivg å köpa världens största godis påse och ha med mej. mitt handbagage får väga 8 kg, men de väger knappt 3 än. så där får de plats med en maffig godispåse :D

nej nu ska jag och embla fixa oss..

hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0