min skrutta <3

sitter is soffan och kollar å ghost wisprer. nyss vart å hängt tvätt.
gött att tvätta allt innan man åker..

uuh jag är så nervös :S  uuh är de normalt å va såhär nervös? :/

i morgon ska jag och embla ha mysdag. så hon får va hemma från dagis. ska till öppna förskolan på förmiddan och träffa min syster och hennes barn. sen ska jag ta lite kort å så på embla :)  
sen vet ja inte vad vi gör, men blir nog att bara vara med varandra och mysa.
jag kan fortfarande inte förstå att jag ska va borta från henne i nästan 1 månad.
känns sjukt faktist. hur kan man klara sej från sitt barn så länge? 
vet inte men förhoppningsvis så kommer ja inte va borta från henne såhär länge igen :) <3
älskar min skrutta <3  

uuh måste städa också. ska göra de innan ja lägger mej. typ diska å plocka undan allt små plock, ska iaf försöka göra de idag. ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0