plocka,packa, pyssla,

jaa, jag har plockat ner typ 10 påsar ner i förådet. hade 1000 saker som skulle ner dit. så nu ser de lite bättre uut hos mej iaf. embla kollar på ronja rövardotter (ovanligt?) 
och jag ja ligger i soffan å är trött och nervös. 1000 tankar inför denna resa.

vet ja skriver väldigt mycke om resan nu. men i morgon natt åker vi buss till arlanda,
kl 6.20 (typ) på söndag morgon åker planet mot frankfurt och där byter vi plan och går på ett plan till indien..
uuh nej jag är så nervös ..  

ja kommer klara detta!  det får ja intala mej själv. kommer ju bli en resa för livet :)

hinner ju inte träffa alla man har tänkt. men ja hinner inte ringa till alla å sånt.
folk får ju ta initiativ själva också och höra av sej.
så får ju träffa alla när man kommer hem :)

nina hoppas att du håller kvar bebben i magen ända till ja kommer hem :) 

men nu ska jag leta musik ;D 

tjaooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0