simpsons

sitter och kollar på simpsons med embla. våran favorit serie. ;) njaa inte riktigt. men en av dom bästa iaf :)

ska färja mitt hår sen, också ska ja till min syster en snabb stund. lägga över låtar å sånt,, känner mej stressad. men har ju typ allt klart... 

embla är trött. fast tror inte hon får sova mer förens ikväll om de går hålla henne vaken. min lilla sjukling..
hon får sova en stund iaf. <3
för nu somna hon :)

lilla hjärtat mitt.. <3

hon har vart så sjukt gosig dom senaste dagarna. tror hon känner på sej att ja ska åka. visst jag har ju sagt de till henne. men de är ju inte så lätt att förstå. men men iaf hon har klappat mej på kinden varje dag och hon kramar å pussar på mej hela tiden, säger att hon älskar mej mest i världen och att hon tycker om mej.
hon är väldigt gosig annars också, men nu är de speciellt mycke <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0