bada

ska snart åka iväg och bada med embla,arwen och mamma. :)

har nyss ätit en apelsin ;) gött med cvitamin.. :P

men men..

haha har haft en väldigt rolig dag i skolan även fast jag vart väldigt trött. har skrattat väldigt mycke. ;)  haha
å jag å malin seriösast. not! haha

ska även skriva cv ikväll.. :P  dags att börja söka jobb... :/  usch vill inte. jag har verkligen aldrig haft ett sommarjobb, det är väll det att jag aldrig behövt. har alltid haft pengar ändå. men nu måste jag ha jobb.
känns konstigt att bli helt vuxen. vist jag är 18 och har barn, jag äv väll vuxen jag har ju vart tvungen att bli de. :)
 men att skaffa jobb och egen försörjning å allt. det är då man verkligen blir vuxen tycker jag.. 


men har lite bråtom nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0