bakat :)

min syster är här med sina barn nu.
har bakat bullar idag med mamma och embla :D



så här blev emblas, blev jätte goda, satte ihop dom ist för att ha dom var för sej :)

         


har även grejjat lite med min systers hemsida där hon ska sälja sina barnkläder :)
har inte hunnit tagit kort på alla kläder än, men här är en bild på hennes header :D
(på bilder är embla till vänster och hennes kusin arwen till höger )

den får vara såhär nu i början, på fredag eller nått ska vi ta kort på alla andra kläder som hon har hemma, dom här 2 klänningarna som visas är emblas. :)
embla har även 1 kläning till som min syster gjort :)
väldigt fina och lite udda kläder! gillas :D

sen ska jag hem till nina med embla så embla får leka med casper lite, och nina och jag ska kolla på DHW :)  hon har laddat ner net senaste avsnittet från USA :D  


Kommentarer
Postat av: marie-louise

va fint, duktiga ni är =)

2010-01-05 @ 16:37:49
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0