chokladboll

malin göder upp mej. ;D köper chokladboll till mej å grejjer ;)  haha

men men sitter i skolan och väntar på bussen hem,. 
vart lite smådiskotioner å grejjer idag. haha blandannat med en lärare som försöker tvinga mej och malin att göra muntlig redovisning inför en grupp männsikor. visst jag har inte svårt att prata på ngt sätt, men när jag ska stå själv framför folk som glor på en så skiter  sej allt. ;D
men men..

när jag kommer hem ska jag plugga och ha mej ´:/   men det är ju behövligt!
ska även laga nån mat, soppa kanske? blir nog emblas favorit isf, potatis och purjolök. nomnom,

vill hem till min syster och hämta systemkameran också, lust att ta lite kort. 

men men ska dra nu. 

höres å synes sen :)

                                                                                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0