det bästa valet.

jag var 16,5 när jag fick reda på att jag var gravid. att skaffa embla är nog de bästa jag gjort, sen att jag och T inte är tillsamans än är en helt annan sak.
det var självklart från den stundet jag fick reda på att jag var gravid att jag skulle behålla henne.  
tänk om ja inte haft henne, va hade man gjort nu liksom. tror inte mitt liv hade vart så bra utan henne. 
när man verkligen tänker efter är jag glad över att jag är ung mamma.
att vara ung mamma är verkligen det bästa som finns, man kommer själv ihåg så mycke om sin egenbardom, liksom de var ju inte längesen jag var sådär liten :) 


det svåraste valet jag har gjort är nog inte att bestämma att vi skulle behålla embla. det var nog de valet jag tog när jag bestämde att göra slut med T. det  är ju jobbigt med tanke på att man är en familj, och man delar på den. men vissa val är man tvugna att göra.

embla är ju min flicka, hon bor ju hos mej nästan jämt. är hos sin pappa då och då.

jobbigt är när man har bestämt att han ska ha embla, sen samma dag ändrar sej. ganska jobbigt när man har planerat massa saker. börjar fundera på om det är du eller din flickvän som bestämmer?
nej ja vet inte men man undrar ju.
inte mej det skadar det är embla. men jag är bara glad ju mer jag får va med henne..


men liksom, nu är jag 19. går sista året på gymnasiet, å de går skit bra, jag har världens underbaraste dotter,
jag är så sjukt nöjd med det livet jag valt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0