en flodhäst i näsan ;D

ja så sa embla idag när hon leta snorbusar, :S  då sörni hitta hon en flodhäst i näsan . haha lät så kul. men inte så mysigt att hon petar näsan. :S

men men. har iaf vart i skolan idag. gjorde prov. gick ganska bra faktist. :) 

Linda fick även körkort idag. :) så tog en liten tripp med henne :D  haha 

nu har jag och embla ätit mat, ska kolla på lite barnprogram, sen ska embla sova :)

uuh jag är SÅÅÅ trött. måste plugga ikväll också. 2 saker i samhällskunskap som ska lämnas på onsdag. sen tror ja inte det är så mke som ska göras denna veckan.
alla andra i klassen går på praktis nästa vecka. :P å jag linda, sandra och sofie är lediga. men är nog tur de att jag har npgra dagar med mitt lilla hjärta innan vi åker :) <3

men ska ner i soffan å mysa med henne nu. :) 

hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0