fy på mej..

blogg torka?  vet inte , men ska försöka bättras.
igår kväll bestälde ja hem lite kläder :)  2 par leggins skit snygga och en vanlig bas-tröja. :) 

och min natt har inte vart så bra, inte sovit något, tog sista ciggen vid 6, sen när klockan va 11 och ja skulle lägga mej, asså ja va så sjukt röksugen, kunde inte somna för ens 3 på natten kanske. :S 
sen när jag vaknade så måde ja sjukt illa, tack vare att ja var så röksugen, sen kom man till skola  å då var de inte lätt att hålla sej ifrån ciggen. :/ 

idag har jag varit i skolan, sen kom jag hem, lekt med embla, sen gick jag iväg och köpte pizza åt oss :)
nu ikväll ska ja plugga, ska göra nått i psykologi och sen i samhällskunskap . :)

uuh är fortfarande trött efter lördagen, för lite sömn denna helg! :/

men vi hörs sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0