hejhej..

jag och embla vaknade jätte sent idag, typ halv elva :S haha.. men de va härligt :)  men blev lite förvånad när jag kollade på klockan och den var halv 11 liksom, så vi har ätit en sen frukost, och nu kollar vi på barnprogram å myser,
barnen i bullerbyn går på barnkanalen, så nu kommer embla vara fastklistrad framför tvn tills det är slut, så jag passar på att skriva här :)


vet inte riktigt vad jag ska göra idag, vill göra massa saker, men mycke är svårt att göra om ja inte har barnvakt..
men tror det blir myskväll med embla ikväll. kanske går bort till min syster, och spelar tvspel eller nått, ( nördigt att spela tv spel, ja vet, men det kan va kul ibland :P )  så då får man väll va lite nördig kanske ;D 

men ska grejja med lite saker nu,

hörs sen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0