helu

nu är ja hemma från skolan,
åkte till skolan halv 11 idag, var där kvart i 11, sen gjorde ja provt, var klar med det 10 över 11. sen skynda till bussen som går kvart över för att åka hem, men då kom felicia i min klass som precis fått körkort och skjutsade hem mej :D

dom ringde från dagis vid 10 och sa att embla var jätte dålig i magen, så jag fick väcka mamma som jobbat natten och be henne hämta embla och ta henne en stund när jag är i skolan och gör prov :)

 lite stressig dag, men men.
känner att jag inte mår så där jätte bra heller, tror jag också börjar bli sjuk.

måste till konsum sen, får ta med mej embla i vagnen och gå och handla mat och coca cola å lite annat :) 
coca cola ska ju vara bra när man är magsjuk. :)

men får höras senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0