huuuuuuu!

är så trött, kom i säng runt 6 i mrse :S  men var en bra kväll å natt iaf :)
mycket prat och minnen man han gå igenom iaf :P 

idag har jag inte gjort så mke, diskat 1000 glas käns det som :P haha 
( fast de var nog inte mer 15 elr nått ;D  )   fast man får överdriva lite, iaf när man är trött! 


embla ligger och sover som en stock nu..
och jag har faktist inte orkat uppdatera idag, har vart helt trött,

imorgon är de dax för skola, får förhoppningsvis vårat nya schema också. :) 

ska göra en kopp te snat och krypa ner i soffan framför en film, sen blir de nog sova ;D 

ska vara pigg i morgon! så då är de väll bäst att jag lägger mej innan 11 iaf :) 

önska att jag hade haft 10 procent av emblas energi om dagarna, tänk då hade jag hunnit med allt som ska hinnas med. städa hela lägenheten hade nog gått åp 10 minuter eller nått då, känns de som.. :P haha 

nu ska jag göra min kopp te och slappa ännu lite mer ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0