kan du förstå de?

nej skolan snart då. kom på att det är prov idag.. å jag är ju så himla förberedd på de. tur att man får ha med pärmen då. ;D

skippar projektarbete nu på morgonen ochså tar jag halv 10 bussen. då kanske jag hinner äta frukost för en gångs skull ;D  

uuh den här veckan önska ja verkligen att ja hade körkort. embla får ju skjuts nu på morgonen till dagis. men hem har vi ingen skjuts, och latmasken jag orkar ju aldrig gå,  hmmm..  kanske gör de ändå denna veckan. ;) 
beach 2010 här kommer jag. haha,.
en veckas ut och gå hjälper nog inte mke.. men får hoppas att men går ner några kilo i indien.. de vore de :P  sen när ja kommer tillbaka från indien då är de bara att börja träna, pappa har ju sitt gym 2 trappor ner liksom. 
å ja vet ska ja träna i gym då behöver ja göra de själv annars blir de aldrig seriöst, ;D   


nej nu ska jag sminka mej :)

hörs sen :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0