natten

känns som klockan är 3 på natten eller nått. :)
men den är u bara 11.

ska snart sova tror jag, embla ligger här brevid mej i sängen och sussar så sött :)

imorgon har jag inget planerat, skulle behöva leta upp skolsaker :S  vet inte vart jag har allt, men men, får ta å fortsätta röja undan här, diskade och hade mej idag innan vi åkte hemifrån. så gött att ha de gjort iaf :D





                 ♥      


kärleken till embla är obeskrivlig, sen du kom har mitt liv fått en mening, du har fått mej att kämpa. du får mej att komma nån stans här i livet. det är du som gör mej hel. den kärlek man känner och en kärlek som aldrig kommer ta slut. det är sjukt! vad skulle jag göra utan dej min prinsessa?
mamma älskar dej.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0