psykologi

ja de ska jag sätta mej med nu, kul. NOT!  kan inte nån komma hit och plugga åt mej  :D

måste städa också, men de får de bli i morgon. idag orkar ja inte..

måste in till stan i veckan och köpa en bikini. kom ju på att det är bara 19 dagar kvar, sen ni då bär de av till indien! ;D 
sen ska jag väll ta med mamma till apoteket nån dag också, säkert en del som ska köpas in där också inför resan ;)

jag har typ fobi för andra toaletter, och nu då ska man gå på toa i ett hål, vist så ommer de ju nte va hela resan, men vadå, deras toaletter uppe i byn där vi ska vara först beestår av ett hål :O wooot? fyy!! 
men överlever förhoppningsvis :P 
haha, nej ska inte tänka på det där sistnämda så mke. ;D tar de som de kommer.. :P haha

varken malls eller lindusch är inne på msn, vilka typer, hittar inte mitt schema och vet inte om vi har samhäll imorgon, för ha vi inte de så slipper ja plugga det idag ;D haha 

men gott folk får se om vi hörs sen,  annars hörs vi imorgon..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0