shoo!

hejsan.
sitter i skolan nu. ska ha svenska nu :/  
hoppas mina kläder ja beställde kommer denna veckan :D  då har jag nått att ha på mej på lördag om de blir så att jag ska till nöjes :D

malin sitter här bredvis mej och gap skrattar. haha

å vet ni, jag försov mej i morse :S  så tog halv 11 bussen till skolan :/ lite dumt, nära att ja missa projektarbete möte med rektorn ;) 

men men , iaf idag ska jag plugga , har prov i naturkunskap imorgon, tror inte det kommer gå så jätte bra, men får plugga mycke, ska se om ja får barnvakt några timmar ikväll så ska jag hem till linda så ska vi förhöra  varandra på provet ;P

men nu ska lektionen börja,
vi hörs sen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0