tända ljus

nyss  tänt massa ljus :) lite mysigt sådär.

embla kollar på karlsson på taket,. tycker den där karlsson ser lite små läskig ut, :S en ful unge som är kal på huvet och störande,

och jag har nyss ätit grekisk sallad. var väldans gott :)

imorgon är de skola iegn, och åter till pluggandet. tråkigt, men får väll stå ut det sista halvåret, och sen när man är i indien i nästan 1 månad kommer man nog längta tillbaka till skolan ;D    men kommer speciellt längta tillbaka till min embla :) 


uch kollade hur mycke pengar ja hade kvar på kortet förut, 650 kr. :S  illa, men klarar mej nog 10 dagar :)

men vi hörs sen. :)



Kommentarer
Postat av: sara

Kul att åka till Indien, kolla gärna in min blogg och kommentera gärna vad du tycker om min :D

2010-01-10 @ 17:03:43
URL: http://everymoments.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0