usch

min hals är helt uppsväld. typ inte sovit nåt i natt ör jag har vaknat av att jag har ont, å svälja fyfan de gör så sjukt ont.   uuh ja hatar dehär.. :/ 
embla fick va hemma idag med mej. kände att jakomemr nite orka gå dit å hämta henne på eftermiddan.
så idag blir vi hemma. ska vila lite snart, sen ska jag plocka lite i lägenheten, massa disk å kläder som måste bort. men ja tror ja tar disken idag å kläderna i morgon kanske? haha eller ikväll..
uuh nått som ja mer hatar än att ha ont i halsen, det är ju verkligen att städa, fyfan. kan säga flera dagar irad att ja ska hänga upp kläderna i garderoben, men gör de efter 2 veckor.. ;)

nej men ska lägga mej i soffan nu :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0