barnledig!

japp idag åker embla till sin pappa och sover där i 1 natt :)

och jag ska suuupa som ett as?!
nej de ska jag inte göra, ska inte dricka en droppe. äter ju pencelin, så det får bli en lugn kväll :)

nått positivt med de här pencelinet är att jag inte har ngn matlust! haha, kanske går ner några ynka kilo. ;) haha  nej man ska ju äta vilket fall som hellst. har provat flera ggr och inte äta ngt under dagarna, men saken är den att dom kilona går man upp lika fort som man går ne dom typ..
 
men best'mde med min syster igår att vi ska börja träna .. måste ta tag i de hära nu! :)   men typ att man går ut och går, tränar lite i pappas gym, osv.


men nuska ja fixa i ordning mej :) 

tjaooo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0