helgen!

ska gå ner å slänga i en tvätt snart :) fick en vit tvätt tvättad igår. göttgött, nu äre bara en svart å en färgad kvar :)

ska plocka lite i lägenheten snart.  sen blir de nog att göra en lasagne. :) då har jag iaf matlåda fler dagar. haha

så tråkigt att laga mat varje kväll. också vill man ju gärna komma på ngt nytt varje gång. men mitt huve är tomt på ideér. :S

men men. helgen har vart kanon bra :) 
i fredags kom ja hem från praktiken halv 5.  packa iordning lite saker och tog med mej embla och åkte till systeryster i edsvalla och grilla, trevligt, och barnen lekte och var väldigt bra vänner för en gångs skull. :)
åkte hem på lördag förmida och låg vid poolen hela dagen med syster :) 

senare åkte jag och embla med paula å handla massvis med lördagsmys och pkte hem till paula och hade filmkväll. :)  sov hos min sndra syster som bor precis bredvid paula. jag och embla sov ensamma i de stora huset. :) 

men idag så var jag och paula å barnen iväg och badade en snabbis. men de böra regna och åska lite. så vi skynda  oss att packa ihop sakerna och åkte hem :) 

så nu sitter ja här i soffan med embla :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0