jappp!!

uuh tycker inte om den här pencilinen jag äter. mår illa av dom. :/ usch! ja vad var de ja sa, som där biefekterna kommer drabba mej!!

men men. embla sitter och kollar på barnprogram. :) och jag är trött som ett  as. kunde inte somna inatt, mådde så jävla illa, så jag låg och kolla på film halva natten känns de som.

men jag ska snart hoppa in i duschen och piggna till lite :) 

den här helgen händer  det inte mke. eftersom att jag äter pencilin. så det får väll bli en tv sittar helg. :) 
vet inte riktigt om embla ska till sin pappa eller inte. det märks väll. ska prata med honom sen så får vi se.
för min del kvittar de, eftersom ja ändå ska vara hemma och inte göra ngt..
men kan vara gött att få lite sovmorgon.
men känns som att de också kvittar för jag kan ändå inte sova längre än till 10 typ.
får se. kommer ite ihåg om ja bestämt att göra ngt med embla denna helgen. men tror inte de.
så då kanske de är lika bra att hon åker till sin pappa. det var ju ett tag sen hon var där, eftersom har vart borta och jobbat i 17 dagar eller va de var.

men får se hur de blir :)  

men ska iaf iväg till affären sen och handla lite mys inför helgen. :)
är sugen på att gå på bio också.  har ju inte sett den nya twillight filmen. men har ju ändå läst alla böcker så jag vet ju exakt vad som händer ;) haha


neej  nu ska ja krypa ner i soffan hos min skrutt en liten stund, sen duscha :)  


tjaooo <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0