nu är de sommar, nu är de sol!

hämtad embla hos thomas för en timme sen ungefär,
så nu sitter jag och skruttan i soffan och funderar på vad man ska hitta på i denna supervarma sommardag?? 

jag har lite kläder som måste hängas upp,!  och disk  som måste diskas :/
men vem vill vara inne en sån här dag?
är varmare i lägenheten än vad det är ute typ! :S

de märks ju här hemma att det är fint väder, för ja låter kläderna ligga, disken får vänta, å leksakerna får vara framme, bara för att man är ute hela tiden typ.

jaa så är de. 

men ska väll berätta lite om gårdagen också. :)

på dagen var jag och embla och handlade mat, och sen var vi ute och lekte i solen :) embla åkte på fotografering vid 5 med sin pappa å hans syskon och hennes kusiner på den sidan! jag åkte in till LLA och kollade på inlines VM med jennifer och martina, sen efter när klockan var typ 9 eller nått  så åkte ja hem till syster yster var däär en stund, kollade lite fotboll och tjata!
sen hem oh la med vid 12 . :)

jaa! nej nu ska bikinin på! datorn följer också med ut, ska nog steeeeka lite! vill ju inte gå å bli blek nu när man äntligen börjar få lite färg!

ha en bra dag i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0