:S

går upp halv 6 på morgonen, åker med bussen till stan halv 7, tar bussen till sommaro, jobbar till halv 4, tar 4 bussen hem är hemma vid halv 5. när jag väl är hemma är de 2-3 timmars lek med embla. lägga henna, fixa matlåda, duscha! m.m. är klar med allt detta vid 9 kanske.

ja välkomnar mej själv i vuxenlivet. Fyfan!! huvudet är ju verkligen slutkört :S

jaa asså min lägenhet ser ut som ett bomb nedslag. ska städa här i helgen. :) då blir de storstädning, orkar inte göra de såhär på kvällen. :/
jaa jag orkar knappt ngt.
asså nu i detta läget kan ja förstå att mina föräldrar kan va trött om dagarna då de jobbat!

jag har haft humörssvängningar lite då och då typ nu i 2 veckor. så sorry om ja verkar sur! inte på meningen..
men orkar knappt med mej själv, så orkar inte med tjat för den delen heller!
asså ja hoppas verkligen att mitt humör blir bättre snart!
nu är de ju precis som de var i början när ja hade panikångest!( vilket ja hade för ett par månader sen ) 



typ som igår, satte mej på bussen hem från stan.
hamna bakom en jävla alkis gubbe, och på sätet brevid honom sitter en annan alkis.
och ja han framför mej tjaffsar med han andra gubben hela vögen från stan och typ vid lillerud kom busschufören och sa till honom. han va tyst 2-3 minuter sen börjar han tjaffsa å skrika igen.
jag satt där bakom och höll på att få psyk på idiot gubben och till slut hållplatsen innan ja skulle av ( och tydligen han med) så sa ja till honom, - kan du hålla käften ngn gång. hela bussen stör sej på dej och sen även är det barn med på bussen. du får ju visa lite respekt!
han bara - jajaja visst, 
haha asså fattar inte ens att ja sa de. ja har egentligen inte modet till att säga sånt til främmande människor. men jaa.
sen iaf när ja skulle av så hade han rest sej upp, stod helt stilla och bara dryga sej mitt framför mej. så en gång till fick jag säga till idioten, - MEN GÅ AV BUSSEN!!!!
asså igår var en riktig PMS dag!



meen jaa, kände att ja va tvungen att skria av mej lite!

men praktik platsen där jag är, den är verkligen skit bra, jag stortrivs verkligen :)
men hoppas på att ja hittar ett jobb snart.
liksom jobba hela dagar och knappt få några pengar, de suger stenhårt!

jaja allt för mej denna kväll !

tjopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0