så ja!

jaa detta var nog sista dagen embla fick sova någon timma mitt på dagen, för lillgumman somna nu för några minuter sen :S   lite för sent när man ska upp till dagis..

ja jag har ju inte varit på praktiken nu 2 dagar. men det är för att jag har vart/är sjuk.
har haft krämper i magen, och snorig, och ont i bihålorna.   ja livet är ju verkligen kul ibland ;)

men iallafall, var ute och gick en timma förut också. kändes behövligt. :)

ska försöka prka mej iväg å raktiken imorgon. :) men beror helt å hur magen och bihålorna är.

så gött att de är fredag imorgon :)  helgen är efterlängtad!!
ska väll ut med paula nån av dagarna, inte bestämt vilken dag eller vart vi ska, blir stan eller parken?!?!?
ja det är frågan. ja tror paula är mer sugen på parken medans jag är mer sugen på stan.
spelar ju egentligen inte så stor roll. men beror på folk och väder :)
löser sej nog :)

jaa va händer annars? inte så mke. var iväg och badade igår. sen åkte ja hem till systeryster en stund,

men har faktik bara tagit de riktigt lugnt dessa dagarna ja vart hemma. kollat på massa filmer..

men nu ska ja duscha, sen ppå med en film :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0