så mke man skulle vilja

är så sjukt mycke ja vill och sånt som ja vill kunna!

typ som när jag skriver i denna bloggen. mina inlägg kan ju inte alls vara roliga att läsa, jag vill kuna skriva bra texter,
men jag kan inte ens få ihop ett bra cv! jag kan inte få ut en personlig information om mej själv.
jag är en ung ensamstående arbetslös mamma som går på soc och bor i vålberg! är det så mitt liv är?

jag vill börja jobba. ja vill bli en bra kock. jobba på bra restauranger, jag vill öppna eget senare i mitt liv.
detta är mina mål. (men jag har inte ens börjat jobba än.)


jag är världens bästa mamma och har världens bästa dotter. ja det sistnämda är iaf sant. och hur ni resten ser på mej det är ju upp till er. men ändåså bryr man sej för mycket om vad folk tycker om en.
men vadå jag har en dotter som älskar mej mäst i hela världen. så jag är nöjd, jag kanske inte behöver vara världens bästa mamma. men jag är ju det enligt henne. det är ju huvudsaken. eller?

jag vill gå ner i vikt, men ändåså får ja aldrig tummen ur röven och tar tag i de.

jag vill flytta härifrån, men jag vågar inte lämna allt, lämna min trygghet. jag är för feg för att ta det där steget och flytta från äckliga vålberg..

 

neej massa tankar som flyger runt.

bäst att jag lägger mej och sover nu. annars blir väll detta inlägget alldeles för långt..

nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0