smycken!

ja embla är nu hos sin pappa. och när hon åkte passa jag på att rota bland mammas gamla smycken som hon inte använder :D hittade lite saker faktist.  :)
asså jag fattar inte hur hon kan ha så mke smycken. :S  typ 100 akar med massa smycken i sen i en låda ligger de ur mke som helst huller om buller. och hon använder aldrig smycken. sjukt!!
när jag blir gammal ska jag också ha massa smycken som mina barn och barnbarn kan rota i :P  haha

men hä är lite bilder på de jag hitta idag :)


armband + örhängen


örhängen


armband


armband (behöver putsas upp lite )

örhängen ( blev förälskad i dessa )  :D


halsbands smycke ( dock ingen kedja med )


har mer saker, men orkar inte ladda upp alla :)  


tjaooo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0