urinvägsinfektion kanske?!

japp då var en dag på jobbet (praktiken) gjord,
åkte direkt till doktorn flör jag har haft så fruktansvärt ont i magen hela dagen, typ när ja går, när ja rör mej på nått speciellt sätt, när jag kissar,  och sen har jag kissat ovanligt mke idag.. mm... 

och saken är den det jag tyckte var konstigt var att när man har urinvägsinfektion ska man väll ha ont i urinröret när man kissar, eller??
men nej de har inte ja. jag har ont inne i magen ovanför vänstra höftbenet..,
så ja jag kom till doktorn och tog kissprov, men de visa typ vitablodkroppar eller nått, men inga bakterier (som de tydligen ska göra.)
och ja visa exakt var jag hade ont, men han typ knacka på mitt lår? :O  och så sa han
- men det är nog urinvägsinfektion för allt tyder på att du har de..
- okej?
- ja så jag skriver ut antibiotika till dej
- jaa okej? ( fortfarande lika förvånad )
satt där och fundera, liksom om jag visar att jag har int på ett ställe som sitter typ vid njurarna ska han inte känna där då??

men men gick till apoteket å hämta den där anitibiotikan.
och ja om den inte svaldes ordentligt och åkte hela vägen ner, då kan den fräta, man kan få diareé, illamående och kräkningar av de där pencilinet, ja va kul, nu vet ja vad jag har att vänta mej.

men annars har de vart en lugn dag. lagade mat till mej och embla när vi kom hem. kollade åp film och sen la embla sej :) och jag kolla på 1 film till. och nu ligger jag här i sängen och ska snart sova :)

nattis!
pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0