ett virus kanske

satt å prata med mamma förut. idag har jag varit sjuk i 2 veckor. och det är ju inte de att jag varit lite förkyld liksom, utan jag har haft ont i bihålorna, rethosta, halsen och örat.
bihålrona har släppt som tur är. men fy fan ja orkar inte. har lite ont i örat, men de värsta är att jag har haft lock i öran i 1 vecka nu. :S så är typ halv döv :S jobbigt.

 ska till doktorn imorgon och ta sänka så får man se om de är virus eller nått. för så här orkar ja inte gå. men visserligem om det är ett virus så hjälper ju inte pencelin heller! hoppas nästan på att de är en bakterie.

  jävlar va kul livet är ibland!  INTE!!

nej imorgon ska de bara ätas vatten melon  å annan frukt.
uuh har gått ner mej nu dom här dagarna när jag vart sjuk, ätit onyttigt bla. så imorgon börjas de om på nytt igen!
vitaminer å frukt :P 

somnade förut när ja la embla. sov typ 1 time. och nu är ja hur pigg som helst. :S
men ska lägga mej och tvinga mej att sova.

hörs imorgon :)

XOXO- sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0