funderingar

jag har börjat funderat på att utvidga mitt jobbsökande och söka typ överallt.
pappa tyckte jag skullebörja söka i norge å grejjer.
ja vet att han och mamma skulle hjälpa mej med barnvakt i början innan man hunnit fixa dagisplats å allt m.m.
men själklart behöver ju T också ställa upp. men när en person som han inte klarar eller ja inte vill ha embla mer än högst 2 dagar i månaden , så ja där finns de ju ingen hjälp att få.
känner att nu behöver ja en förändring i livet. att de ska hända ngt nytt! att jag och embla får starta om på nytt!

men ja de skulle vara sjukt skönt att komma härifrån ett tag.
men måste ju ha modet till att flytta också! det är nog de som fattas. har ju min trygghet här. min familj är min trygghet. älskar min familj sjukt mke. <3

jaa jag har en del att fundera på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0