huuh

ja snart dax att sova,
men ja ska väll berätta lite om denna dagen också :)

ja dagen börja med att ja förso mej. PANIIK!!! skynda mej att ringa och berätta att ja försov mej, men hon sa att de inte gjorde ngt som tur var, och jag fick tid till ett eget möte kl 1. så åkte in till san vid halv 12, strosa runt lite på stan en halvtimme och kolla läget lite :) gu man märker ju verkligen att de är sommar, så mke folk som det är i stan :)men men,.
gick till mötet, fixa lite saker, så nästa vecka drar ja antagligen ut på praktik. :(
tråkigt!!!

men ska söka jobb som in i tusan .. för jobba 40 timmar i vecka och inte få mer än soc bidrag, neej de är inte kul!!

men kom hem vid halv 3, skit trött. somnade en stund runt 5 och vaknade vid 6. embla var hos mamma å pappa under tiden. gud va gött de va att få sova :P kan inte fatta att jag är trött nu också. :S mysko!

men ikväll ha jag spelat kubb med mamma å syster yster, vi har grillat, jag gjorde världens godaste sallad :) sen gick ja en promenix med embla vid 8 så att hon skulle somna. :) och ja sen satt vi bara och tjata :) 

ja så har väll min dag sett ut i stort sett :)

får se vad som händer imorgon :)

nattinatti :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0