läggdax!

sitter nere hos mor och far och dricker te, är inne på min andra kopp redan! :)  gottgott..

men var iaf hos vårdcentralen idag, fick inga direkta svar, men var röd och svullen i halsen, och även röd i högra örat, och sen fick jag en nässpray mot bihålorna..
hoppas att ja blir frisk nu!

ska snart gå och lägga mej, är en dag med fullspeckat schema imorgon. till dagis vid 9, arbetsförmedlingen halv 10. barnvakt till 3 smp vildar + embla vid 1,

sen vad ska man hitta på imorgon kväll? vill verkligen hitta på ngt!
trött på att vara sjuk och bara ligga hemma och slöa!

party efterlyses!! haha


slutar väll med att man mår sämre än någonsin och är halvdöd efter att 4 barn tjatar hål i huvet på mej ;D

är lite nervös faktist för att vara barnvakt åt paulas minsting kian, han är ju bara 1 år lillen och en riktig mamma gris :P så jaa! men jag får väll agera super mamma imorgon :) ska nog köpa med mej glass till alla barnen!
ngt som får den att bli tysta :P  haha!!

nej sov så gott, de ska jag försöka göra iaf :)

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0