på bättringsväg, tror jag?

har vart riktigt sjuk som senaste dagarna. uuh. bihålor å öron har värkt, snorig och rethosta.
har blivigt beroende av nässpray, panodil och host medecin.
men de börjar nog bli bättre tror ja. hoppas de iaf. :)

igår var de kalas här hemma för embla. jag och embla bakade tårta, jordgubbstårta och en prinsesstårta. hade tänkt att ta bild på dem. men glömde helt bort de.
så sen när dom redan var halvätna så kom ja på de.. smart jag!!


idag har jag och mamma suttit och planerat buffén till studenten när släkten kommer hit :)
sen sovit hur länge som helst. gick väll upp för 2 timmar sen. :S

imorgon ska ja till frissan, ska bleka utväxten + hela håret tror ja. eller om de blir massvis med slingor, får se vad hon säger, vill ju inte behöva klippa av mej halva håret liksom. ! ;)

sen på eftermiddan runt 4 kommer klasskamrater hit och vi ska FÖRA lite. sen bär de av mot skolan vid 6 och ska äta student middag  :) sen på kvällen efter middan vet ja ej vad vi ska göra. brännboll eller fest blire nog.
men ja vet att för  min del blir de ganska lugnt.  vill ju inte bli ännu mer sjuk.
vill ju kunna va med på studenten också. !! ;)

men ska ta en panodil och en cigg nu ;)


tjaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0